@ NATIONALS - Reisverslag uit Manlius, Verenigde Staten van Tamar Kinkel - WaarBenJij.nu @ NATIONALS - Reisverslag uit Manlius, Verenigde Staten van Tamar Kinkel - WaarBenJij.nu

@ NATIONALS

Door: Tamar

Blijf op de hoogte en volg Tamar

23 Mei 2008 | Verenigde Staten, Manlius

Ik heb precies 13 minuten om een berichtje te schrijven, dus lang zal het niet worden. We zijn nu terug bij het hotel, even snel gedouched en we gaan zo uit eten.
Vandaag ging vet goed!! We roeiden vandaag de heats en we zaten in een heat met Saratoga en de winnaar van Stotesbury (een andere ongeveer nationale wedstrij) dus een sterke heat. Maar wij waren tweede at states, dus wij zijn ook best goed natuurlijk. Bij de start lagen we op een gegeven moment een halve lengte achter op iedereen, dat was even niet zo goed. Maar onze starts zijn niet zo fantastisch. De rest van de race ging wel goed, maar morgen kan het allemaal net nog een beetje beter denk ik. Onze eindsprint was goed en uiteindelijk werden we derde. We moesten in de top vier eindigen om door te gaan naar semi finals tomorrow, dus dat is gelukt!! Na de tweede heat (wij waren in de eerste heat) bleek dat we nog steeds de derde tijd overall hadden en na de derde heat hadden we de vierde tijd overall. Ik weet niet hoe groot de verschillen zijn en het betekend natuurlijk niet echt iets, maar tis toch wel tof om nu de vierde tijd te hebben! Als we morgen in de semifinals in de top drie eindigen gaan we door naar de finals 's middags. Misschien blijven we morgen ook nog hier, in ons fantastische (ahum!) hotel. Ach, er staan bedden. De races morgen zit een behoorlijke tijd tussen, dus dan kunnen we terug naar ons hotel. Maar met driving times van de bus chauffeur kunnen we niet through the night rijden. Dus dan gaan we zondagochtend heel vroeg terug.
Het is hier heel lekker weer, iets van 25 graden, zonnig, weinig wind. Goed te doen! Morgen wordt nog een beetje warmer, dus coach wil ons liever niet de hele dag in de warmte hebben. De course is heel mooi, inderdaad op die kronkelige rivier volgens mij, maar dan op een recht stuk. Er zijn startdingen zoals op de bosbaan, dus dat is wel handig. En het is tussen de heuvels met groene bomen en alles.. echt gaaf!
Maar ik heb nu nog twee minuten, dus ik stop maar. Uitgebreid verslag volgt nog!!

• 23 Mei 2008 - 23:46

Mama:

Hey Tamar,
    Fijn, dat je even tijd had voor deze "tussenstand`. Ga ervoor!
    Heel veel succes!!!!!!!!!

mama xx

• 24 Mei 2008 - 07:42

Anneke:

Hoi Tamar

Zet 'm op!!!!
    We zijn heel benieuwd....

• 24 Mei 2008 - 08:56

Lein:

Gaat lekker meis!
    Bij Alphen is inmiddels het Lustrum van start gegaan, gister versierde bootje gezien! Ben benieudw hoe het vandaag gegaan is!/gaat!

kus

• 24 Mei 2008 - 10:32

Annet:

Hé Tamar,

Ga d'r voor !! Voorlopig gaat 't alvast goed....

Groetjes,
    Ronald, Annet, Caitlin en Brian

• 24 Mei 2008 - 18:13

Lianne:

whoo een hele goede tussenstand!!
    t is idd wel leuk om te kijken waar je ergends roeid in de VS..
    Ik zag vandaag bij de roeivereniging in alphen badkuips in het water 2 aan elkaar en 1 los met beugels voor de riemer er aan.. was wel een grappig gezicht;) k vraag me wel af of je daarmee voor uitkomt, maar wel weinig kans dat je dan nog omvalt;)
    liefs.. Lianne

• 25 Mei 2008 - 10:58

Papa:

Hoi Tamar,
    Geweldig begin, ga zo door.

xx papa