@ NATIONALS II - Reisverslag uit Manlius, Verenigde Staten van Tamar Kinkel - WaarBenJij.nu @ NATIONALS II - Reisverslag uit Manlius, Verenigde Staten van Tamar Kinkel - WaarBenJij.nu

@ NATIONALS II

Door: Tamar

Blijf op de hoogte en volg Tamar

24 Mei 2008 | Verenigde Staten, Manlius

Toch nog maar even snel een update. Vandaag was niet zo goed als gisteren, qua roeien dan. Het was wel warm en zonnig, maar das niet helemaal waarom we hier zijn natuurlijk. Onze race was om 9.40, wat wel fijn was (ok, kwart voor zeven er uit was minder plezierig dan half negen gisteren). Het was nog niet zo warm. De start ging goed, maar er waren helaas 3 crews faster dan wij. En het ging gewoon niet echt lekker, beetje jammer voor de laatste race maar niets aan te doen. Maar het systeem is heel suf, want alle snelste boten waren in 1 semi final, de onze dus. Dus als je naar de tijden van onze laatste race kijkt en dan naar de tijden van de grand final (die wij dus niet roeiden want daarvoor moesten we derde worden) dan zouden we vijfde zijn. Er was nog wat gedoe over of we misschien toch de grand final konden roeien, maar dat lukte niet. Lang verhaal, leg ik later wel uit. De 1V werd vijfde in semis en gingen naar 3rd finals (die waren er niet voor 2V). We blijven nog een extra nacht, ook een lang verhaal, in dit fantastische (ahum) hotel. Morgenochtend gaan we om 5 uur weg om in een keer zo'n 14 uur naar huis te rijden, not looking forward to that!
Maar de hele ervaring was/is wel super leuk!!

• 25 Mei 2008 - 09:07

Mama:

Hoi Tamar,
    Het is elf uur hier en dat betekent dat je nu precies aan je lange terugreis begint, een superervaring rijker! Goeie reis, meis!

xx mama

• 25 Mei 2008 - 09:17

Annet:

Goedemorgen,

Als je dit leest is het natuurlijk allang avond in de States en zul je wel ontzettend graag naar je bed willen maar toch nog even groetjes vanuit Boskoop...

Ronald, Annet, Caitlin en Brian

• 25 Mei 2008 - 11:04

Papa:

Hoi Tamar,
    Jammer dat de bootindeling zo was, maar toch een leuke ervaring die ze je niet af kunnen nemen. en sterkte met de terugreis. Ik hoop dat er airco in de bus is. Ben ik vorige week druk mee gewwest, nu is het een graad of 15.
    xxx papa

• 03 Juni 2008 - 09:20

Lianne:

whoo ik hoop dat je de reis overleeft hebt.. echt lang zeg!! 6 uur heb ik al veel moeite mee..
    xx