Senior Ball - Reisverslag uit Manlius, Verenigde Staten van Tamar Kinkel - WaarBenJij.nu Senior Ball - Reisverslag uit Manlius, Verenigde Staten van Tamar Kinkel - WaarBenJij.nu

Senior Ball

Door: Tamar

Blijf op de hoogte en volg Tamar

09 Juni 2008 | Verenigde Staten, Manlius

Tot zover mijn wekelijkse zondagse update... maandag is close enough vind ik. Ik had best veel te doen dit weekend en ik wilde niet schrijven voordat ik alle dingen die ik dit weekend te doen had gedaan had.
De afgelopen week op school was niet zo heel spannend. Ik had een US history final, waarvoor ik een 100 had. Wel grappig, ik had er echt niet veel voor gedaan en was de enige met een 100 en ik ben ook de enige die de echte final niet hoeft te doen omdat ik de credits niet nodig heb. Mn USH teacher zou graag willen dat ik de regents doe (ivm klasgemiddelde) maar daar heb ik dus echt geen zin in. Het is ook nog eens tijdens de rehearsal voor de graduation ceremonie, dus ik heb niet eens tijd om te komen.
Vrijdag zijn we (Sharon, Doug, Agnes, ik) naar het restaurant geweest waar we onze goodbye party gaan houden. Alleen het zaaltje waar ons feest zal zijn konden we niet zien omdat er iets gaande was, maar het zal wel ok zijn. Daarna gingen Agnes en ik naar the movies, Sex and the City. Die was al een week uit hier, ik zag op internet dat ie bij jullie vrijdag komt. Hij was erg leuk, beetje lang, twee en een half uur. Aan pauzes doen ze hier niet, dus het was een behoorlijk lange zit. We hebben een erg bijzondere versie gezien, want de eerste vijf minuten was het beeld uitgerekt en van boven en onder samengedrukt ofzo. Waardoor we geen lange, dunne vrouwen zagen, maar een soort vreemdvormige dikke mini-mensjes, denk lachspiegel effect. De eerste paar minuten waren dus erg grappig, hoewel er niet veel grappigs gebeurde. Maar normaal beeld kijkt toch net even lekkerder, dus toen niemand iets ging zeggen ging Agnes dat maar doen en toen werd het gefixd.
Zaterdag was de Senior Ball. Eerst gingen we even mee naar een of ander Naval Academy iets, sending off de new midshipmen ofzoiets. Het was echt totaal onboeiend en saai, beetje jammer. We gingen weer naar huis om om te kleden en foto's te maken. Aangezien we geen groep of dates hadden, hadden we ook geen limo. Maar toevallig staat er een hummer voor de deur, ook leuk natuurlijk. Dat geen date of groep hadden we wel iets aan kunnen doen als we het gewild hadden, maar de mogelijkheden voor een leuke date zijn hier niet zo groot/niet echt aanwezig. En dan moet je alleen maar de hele avond met iemand rondhangen die je eigenlijk niet echt mag. En groepen is zo ontzettend veel drama omheen hier dat we daar ook geen zin in hadden. Ik heb weken verhalen gehoord over groepen die uit elkaar vielen, dates die uit elkaar gingen maar toch met elkaar moesten etc. Dit aangezien de Ball gekte al maanden geleden is begonnen, en blijkbaar verandert er aardig wat in een paar maanden. Dat hadden Agnes en ik vantevoren al bedacht, so no drama there.
The ball was at the On-Centre, in Syracuse. Het was best mooi, behalve de vloerbedekking. Niet dat dat echt boeit, maar we hebben de zaal even geanalyseerd aangezien de muziek af en toe nogal bagger was. Er stonden veel tafels en stoelen omdat er ook een dinner was. Later was er een chocolade fontein, dat was wel erg tof (en lekker). Na het officiele ball was er een 'formal informal', een afterparty at een bowlingbaan. Agnes en ik waren niet van plan al te lang te blijven, bowlen is leuk, maar vier uur is een beetje te. Er werden elke tien minuten prijzen weggegeven, elke senior die er was kon winnen. Het waren prijzen als cadeaubonnen voor vanalles, gascoupons en verder weet ik het eigenlijk niet echt. Agnes won de laatste prijs, en aangezien je mocht kiezen had zij niet veel te kiezen en won ze een cursus scrapbookmaking; niet dat ze nog tijd heeft om dat te gaan doen voordat ze weg gaat ofzo. Ze kreeg ook nog bonnen voor pizza's, starbucks en snotop (ijs). We hadden besloten tot drie uur te blijven, want dan zouden de Grand Prizes vergeven worden. Er was een macbook plus printer, ipod touch, ipod nano, flat screen tv, gps system en een wii. Tegen de tijd dat het drie uur was waren er niet zo heel veel mensen meer, dus onze kansen werden wat groter en Agnes joked dat we allebei wel zouden winnen. Er werden veel namen getrokken, zeker 80% was al naar huis en had dus pech. Lijkt me niet leuk als je hoort dat jouw naam als eerste was en je was een half uur te vroeg naar huis gegaan! Om een lang verhaal ietsje in te korten: ik heb een Ipod nano (8GB) gewonnen! Ik kon kiezen tussen een GPS system of een ipod en die keus was snel gemaakt natuurlijk. Agnes liep mee naar de prijzentafel en de lady die daar stond vroeg of zij ook gewonnen had. Ze zei nee, maar een paar seconden later hoorde ze haar naam en had zij dus ook gewonnen! Nou heeft ze helaas niet echt veel aan een GPS system, maar ze gaat proberen het te verkopen. Oja, er zijn wat foto's van mij en Agnes met vreemde balonkronen op ons hoofd. Is minder vreemd (ok, misschien niet echt...) als meer mensen ermee rondlopen. Tis trouwens best warm, zo'n plastic geval rond je hoofd!
Zondag heb ik eerst uitgeslapen natuurlijk en daarna muziek op mijn Ipod gezet. Hij is zwart trouwens, mocht iemand zich dat afvragen. 's Middags gingen we naar een EF bijeenkomst, soort van goodbye party. Het was niet heel spannend eigenlijk, maar wel gezellig. Ik had pistache cheescake gemaakt, hij smaakte zoals hij hoort te smaken, maar ik vond hem niet zo super. Daarna gingen we naar DeRuyter voor de historical society. Doug had al gezegd dat het veel zou zijn als er een dozen people zou zijn, dat was niet overdreven: zonder ons vier waren er 8 geloof ik. Maar ze waren heel aardig en geinteresseerd, ik heb ruim driekwartier gepraat geloof ik. In het achterkamertje van een kerk die niet meer gebruikt wordt, natuurlijk zonder airco, het was maar 33 graden gelukkig.
In mijn photo class hebben we vandaag bolu gespeeld. Heel erg niet foto related, maar deze zomer wordt het lokaal verbouwd en daar zijn ze nu al mee begonnen dus kunnen we niets foto achtigs meer doen. Ik had eerst geen idee wat het was, maar het houdt in dat je probeert een touwtje met twee golfballetjes eraan over een rekje van pvc buizen te gooien. Bovenste rekje is drie punten, daaronder twee en daaronder een. En dat dan vanaf de andere kant van de room, en de foto room is best groot. Ik heb maar even voor mezelf bevestigd dat het maar goed is dat ik dit jaar geroeid heb en geen rare vollybal/basketbal/whateverbal ideeen in mn hoofd heb gehaald, want umm, nouja, ik haalde dus precies nul punten. Hoewel een aantal close waren, dan kwam het touwtje tegen de buis aan, draaiden de balletjes een beetje rond en vervolgens vielen ze op de grond. Maar het was wel grappig.
Donderdag gaan we eindelijk onze limo ride doen. We gaan een beetje rondrijden, waarschijnlijk even naar green lakes (soort strand idee aan een meer schijnt) en out for dinner.
Donderdag is ook mijn laatste schooldag, nog maar drie daagjes dus! En zaterdag gaan we naar New York City om mijn moeder op te halen, die een weekje blijft en dus ook op mijn goodbye party is en bij graduation.
Tot slot: Senior Ball picuteres!!! http://tamarintheus.mijnalbums.nl

  • 09 Juni 2008 - 23:08

    Obama:

    nou blij dat je terug gaat naar dat kleine lage land in europa.
    maar als je wil, heb ik nog een baantje voor jou RUNNING MATE want roeien is niet nodig

    mr. president obama

  • 09 Juni 2008 - 23:11

    Obama:

    oke het is wilt!!
    voordat je mum weer belt

    nice talking but you ask to much money for running mate

  • 10 Juni 2008 - 14:44

    Annet:

    Hé Tamar,

    Gefeliciteerd met je geweldige prijs !! Nog meer bagage om mee terug naar Nederland te nemen.

    Jullie zien er allebei prachtig uit hoor in die gala-jurken.

    Heel veel groetjes vanuit een zonovergoten, oranje-gekleurd en happy Holland (want gewonnen van Italië met 3-0),
    Ronald, Annet, Caitlin en Brian

  • 10 Juni 2008 - 16:14

    Anne:

    Heeee!
    Jemig..wat flies de time fast!;) Heel veel afsluitende activiteiten allemaal.. Nu is het echt aftellen geblazen.
    Volgens mij moet je echt n super tijd hebben gehad in Amerika?!
    Geniet nog van je laatste tijd in Amerika (voor nu)..enne..ik lees je verhalen weer of we spreken elkaar misschien binnenkort!:)
    Liefs, x

  • 10 Juni 2008 - 17:03

    Marielle:

    Hee!

    Eindelijk weer eens tijd gehad je verhaal helemaal te lezen. Maar wat tof allemaal zeg en zeker ook tof van die prijs! Geniet er nog maar even van!!

    Xx

  • 15 Juni 2008 - 21:43

    Papa:

    Nu de balonnen op je hoofd, toen je klein was na je verjaardag rond je voeten En ze mochten niet stuk! Veel plezier deze laatste dagen in amerika. De rode bessen zijn rijp, die blijven wel goed tot je weer hier ben.
    xxx papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Manlius

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2008

Only 3 days USA left!

17 Juni 2008

No more High School!

09 Juni 2008

Senior Ball

01 Juni 2008

After crew & golf: a 'dangerous' sport

28 Mei 2008

NATIONALS - the full story
Tamar

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 44713

Voorgaande reizen:

03 Januari 2011 - 26 Juli 2011

CUHK

28 Augustus 2007 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: