Tennessee here I come! - Reisverslag uit Manlius, Verenigde Staten van Tamar Kinkel - WaarBenJij.nu Tennessee here I come! - Reisverslag uit Manlius, Verenigde Staten van Tamar Kinkel - WaarBenJij.nu

Tennessee here I come!

Door: Tamar

Blijf op de hoogte en volg Tamar

15 Mei 2008 | Verenigde Staten, Manlius

Eventjes een snel berichtje tussendoor, want ik heb even iets te melden! (nuttige besteding van mijn creative writing les. Dit telt best als creatief schrijven vind ik).
Volgend weekend ga ik naar Tennessee voor NATIONALS!!!!!!!
Het was eerder nog de vraag of we konden gaan, aangezien Tennessee niet echt om de hoek is en het dus behoorlijk wat kost om 19 meiden, een coach en twee boten daar te krijgen enzo. Maandag was er nog even een kleine crisis involving wat drama, een van de meiden in de 1V boat wilde eigenlijk niet naar nationals omdat ze er nogal doorheen zit met crew en school. Maar na bijna drie uur praten (daar ging mijn enige crewloze dag in...lang!) gaat iedereen toch gewoon mee. Toen was het nog even de vraag of ik wel in de boot zou zitten, want ik ben alternate, niet echt spare dus, maar omdat ik weg ben geweest is dat mijn 'punishment'. Maar geen zorgen, coach zn hoofd zit er nog aan enzo, ik zit gewoon in de boot voor Nationals! Dit weekend roeit Stephanie in mijn plaats en roei ik dus niet. Leuk is anders natuurlijk, maar liever zo dan andersom! Dit weekend hebben we een wedstrijd in Syracuse, dus 'thuis', niet de allerspannendste wedstrijd van het seizoen.
Voor nationals vertrekken we woensdag na school. We gaan met een bus, geen schoolbus(gelukkig!) die we delen met de boys 8 van Liverpool (zelfde boathouse in Syracuse als wij). Dan rijden we tot ergens in de avond, overnachten in een hotel en gaan de volgende ochtend weer verder naar Oak Ridge, Tennnessee. De wedstrijden zijn vrijdag en zaterdag en we gaan zaterdag na de laatste race weer terug. Dan rijden we in een keer door naar huis, schijnt iets van 14 uur te zijn. De boten gaan op een botenwagen van een ander club, ik weet niet helemaal hoe dat zit maar alles wat ik wil weten is of onze boot mee kan.
Maar ik ga dus roeien in de National Scholastic championships hier, best wel heel erg tof!!:D
Oja, het is niet te laat om op mijn vorige bericht te reageren hoor! (hinthint)

  • 15 Mei 2008 - 18:07

    Robert:

    Hey Tamar, ontzettend veel succes met jullie kampioenschap, ik zal voor jullie duimen!

    Groetjes,
    Robert

  • 15 Mei 2008 - 18:58

    Annet:

    Hé Tamar,

    Helemaal te gek !! Hele goeie reis en winse in Tennessee.

    Groetjes vanuit Boskoop,
    Ronald, Annet, Caitlin en Brian

  • 15 Mei 2008 - 20:35

    Mama:

    Hey!
    heeeeeel veel succes, meis; ga ervoor!
    xx mama

  • 16 Mei 2008 - 06:27

    Carola:

    Heey Tamar!

    Dat gaat allemaal erg lekker daar geloof ik ;)
    Maarre, heb je al de roeibond gebeld? ;) Nu je daar naar de nationals mag, betekent dat toch wel iets ;) :p

    Succes daar!!!

    Gr. carola

  • 17 Mei 2008 - 07:52

    Ed En Anneke:

    Geweldig zeg!!!
    We zullen de nieuwsberichten in de gaten houden want dit is toch wel WERELDNIEUWS!
    Heel veel succes en plezier natuurlijk.
    Groetjes vanuit een regenachtig Hazerswoude

  • 18 Mei 2008 - 11:09

    Susanne:

    Hey

    liep een btje achter met het lezen van je berichten! Site wilde bij mij steeds niet werken! Maar nu weer lekker bijgelezen! Super zeg al die overwinningen... Kan me voorstellen dat je nog neit echt zin hebt om al die mensen daar achter te laten. Daar moet je dan maar een oplossing voor bedenken ;)

    xje Susanne

  • 18 Mei 2008 - 22:21

    Papa:

    Geweldig Tamar heel veel succes al ben ik daar nu al te laat mee. Ondertussen reis je zo aardig door Amerika heen.
    Ik zal gauw kijken hoe het gegaan is.

    xxx papa

  • 19 Mei 2008 - 15:37

    Lianne:

    Heey!!
    ow leuk joh!!!
    t wel een heel eind rijden, maar dat moet je er dan maar voor over hebben..:p
    Heel veel s6!!
    en heb je binnen kort nog een paar leuke foto's voor op de site?? ook altijd leuk om te zien!!:D
    xx Lianne..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Manlius

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2008

Only 3 days USA left!

17 Juni 2008

No more High School!

09 Juni 2008

Senior Ball

01 Juni 2008

After crew & golf: a 'dangerous' sport

28 Mei 2008

NATIONALS - the full story
Tamar

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 44715

Voorgaande reizen:

03 Januari 2011 - 26 Juli 2011

CUHK

28 Augustus 2007 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: