States! - Reisverslag uit Manlius, Verenigde Staten van Tamar Kinkel - WaarBenJij.nu States! - Reisverslag uit Manlius, Verenigde Staten van Tamar Kinkel - WaarBenJij.nu

States!

Door: Tamar

Blijf op de hoogte en volg Tamar

10 Mei 2008 | Verenigde Staten, Manlius

Even een snel berichtje vanuit Saratoga, waar ik dit weekend ben voor de State Championships, de belangrijkste race van het seizoen!
We hadden vandaag de heats, morgen zijn de semifinals en de finals. De eerste twee van de heats gingen automatisch naar de finals, de rest naar de semifinals.
We zaten in een heat met onze grootste competitie, Saratoga. Zij winnen ongeveer altijd. Ze waren ongeveer 4 seconden sneller dan wij.
Wij werden tweede in onze heat en qua tijd ook tweede van iedereen. Dus direct door naar de FINALS!!
Ik ga de rest van mijn boot weer eens opzoeken, ik geloof dat ik maandag geen training heb, dus dan zal ik even een compleet verslag schrijven.
Maar eerst...Finals morgen!!!:D:D:D

  • 10 Mei 2008 - 20:36

    Daniel:

    En als je nou de riggers van Saratoga per ongeluk los zou schroeven?

  • 11 Mei 2008 - 13:20

    Lianne:

    Veel s6 vandaag met roeien!!!:D

  • 12 Mei 2008 - 09:46

    Annet:

    Hé Tamar,

    Goed gedaan !! Ben erg benieuwd hoe 't verder is gegaan.....

    Groetjes op deze 2e pinksterdag,
    Ronald, Annet, Caitlin en Brian

  • 12 Mei 2008 - 13:39

    Carola:

    heeey tamar!

    Gaat goed hé dat roeien met jou ;)
    Ik zou alvast een brief naar de Nederlandse roeibond schrijven als ik jou was, wanneer kan ik terecht bij jullie ;) :p haha

    't zit geloof ik wel een klein beetje in de familie ook bij jullie! :p

    Laat ons weten hoe het is gegaan meid!

    Ik zit hier in de hitte te leren voor mijn examens, 't valt me best mee hoe 'moeilijk' 't allemaal leek vorig jaar ;) :p

    Gr. Carola

  • 12 Mei 2008 - 19:50

    Johan:

    en??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Manlius

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2008

Only 3 days USA left!

17 Juni 2008

No more High School!

09 Juni 2008

Senior Ball

01 Juni 2008

After crew & golf: a 'dangerous' sport

28 Mei 2008

NATIONALS - the full story
Tamar

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 44715

Voorgaande reizen:

03 Januari 2011 - 26 Juli 2011

CUHK

28 Augustus 2007 - 27 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: