Vakantie!! - Reisverslag uit Karon Beach, Thailand van Tamar Kinkel - WaarBenJij.nu Vakantie!! - Reisverslag uit Karon Beach, Thailand van Tamar Kinkel - WaarBenJij.nu

Vakantie!!

Door: Tamar

Blijf op de hoogte en volg Tamar

31 Mei 2011 | Thailand, Karon Beach

Klaar met studeren (of toch in elk geval tot september) en nu op reis!!
Inmiddels heb ik al een tijdje geleden al mijn vakken op CUHK afgerond. Alle verslagen, presentaties en groepswerken zijn ingeleverd. Na twee hele leuke weken met mijn moeder in Hong Kong en China, een weekje 'wachten' en een paar dagen Hong Kong met Ronald, zitten we nu in Phuket, Thailand.
Die twee weken met mijn moeder zijn natuurlijk ook heel leuk om uitgebreid over te vertellen, maar daar heb ik nu even geen tijd voor. Toch vond ik het tijd worden om eens te laten weten waar in de wereld ik op het moment uithang, dus bij deze een kort verslagje.
Hong Kong was gezellig en warm en warm en gezellig. Ik heb tourtje nummer drie door de stad gedaan, de big buddah is nog steeds groot en het zijn nog steeds heel veel traptreden om er te komen. Ook de weg naar Victoria Peak hebben ze nog steeds niet rechter gemaakt (heel gek... een berg op) maar ze hadden er de dag dat wij er waren wel wat wolken voor gehangen, dus dat was wel jammer.

Maandagavond zijn we naar Phuket gevlogen, waar we vandaag een beetje de omgeving verkend hebben en op het strand hebben gelegen. Eerst wilden we wat rond gaan lopen, maar daar bleek het toch wel een beetje heel erg warm voor. En waarom zou je je dan in gaan spannen als er honderd meter verder een mooi strand en een blauwe zee liggen? Dus werd het meer strand dan rondlopen, tot het ging regenen. Niet heel gek in het regenseizoen, maar weeronline kan ons ook het weer in Phuket vertellen en volgens weeronline was vandaag het ergst wat regen betreft. We gaan ons hier nog een beetje vermaken met zee en strand en lekker eten en niets doen, om vrijdag de jungle in te trekken, voor vijf dagen.

Tot zover de update, we zitten nu naast een restaurant, het ruikt lekker en we hebben honger, dus wij gaan eten!!

• 31 Mei 2011 - 12:20

Annet:

Hé Tamar (en Ronald natuurlijk),

Liep vanmorgen toevallig te denken; "Hoe zou het met Tamar zijn, ze ging toch nog verder reizen?" die vibes had je toch opgevangen zeker ? Leuk om te lezen dat je lekker in Thailand bent....gaaf hoor !! Regen of geen regen wat maakt 't uit en even ter info hier regent het ook. Nu even niet maar dat kan niet lang meer duren. Hier met iedereen alles in orde. Nog maar een paar weekjes school voor de boeg en nog een hele boel vrije dagen, dat gaat dus helemaal goed komen. In de zomervakantie gaan we naar...Ameland. Zeg maar Phuket alleen dan anders:-)

Heel veel plezier nog samen onderweg en succes in de jungle.
    Groeten vanuit Boskoop, Nederland van Ronald, Annet, Caitlin & Brian

• 31 Mei 2011 - 12:27

Susan:

Hey,

Klinkt goed!! Strand, zee, zon=D
    Alleen de regen is iets minder natuurlijk maar moet je toch wel gewend zijn al Nederlandse;) (Het regend hier al de hele dag...)

Hehe, hebben ze de weg nog niet voor jou opnieuw gelegd.. Raar..

Nog veeel plezier en succes in de jungle!!

Xx

• 31 Mei 2011 - 16:57

Susanne:

Hoi!

Wat lang geleden dat ik wat van je gelezen heb! Wel stil hoor ;)
    Tegen de tijd dat jullie weer naar Nederland komen, moeten jullie maar eens ons huisje komen kijken (net als de andere meiden trouwens ;)) Maar BBQ op ons balkon wordt wat lastig, dus daar verzinnen we dan wel wat anders op!

Lieve groetjes,

Susanne

• 06 Juni 2011 - 09:34

Marielle:

Leuk allemaal! Geniet ervan!